Jeżeli towar nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go zwrócić lub wymienić.
WYMIANA
-
Wymiana to szczególny rodzaj zwrotu towaru, podlega takim samym regulacjom jak zwrot towaru. Jeśli chcesz wymienić towar na inny rozmiar zwróć towar na adres sklepu, my zwrócimy Ci pieniądze na konto. Jak najszybciej zakup nowy rozmiar abyś mogła się cieszyć zakupionym towarem.
-
Towar przeznaczony na wymianę odeślij na swój koszt w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki na adres:
Sklep Biustyna ul. Katowicka 6, 41-902 Bytom
ZWROT
Zgodnie z polskim prawem musisz nas o chęci zwrotu poinformować w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki. Nie musisz podawać przyczyny odstąpienia od umowy. Towar odsyłasz do nas na swój koszt w niezwłocznie po poinformowaniu nas o odstąpieniu od umowy. Zwracany towar musi być w niezmienionym stanie (nieużywany, czysty, nieuszkodzony, mieć niezerwane metki, nie może być przesiąknięty zapachem np. potu, perfum czy dymu papierosowego). W przypadku niespełnienia powyższego warunku sprzedający ma prawo do zwrotu jedynie części zapłaconej kwoty (obniżka ze względu na utratę wartości).
-
Możesz poinformować nas mailowo o zamiarze zwrotu towaru, ale nie jest to konieczne jeśli nadajesz przesyłkę przed upływem 14 dni od odebrania przesyłki.
-
Odeślij towar na swój koszt w stanie niezmienionym wraz z dostarczonym opakowaniem (jeśli było dołączone) oraz z produktami gratisowymi (jeśli takie były dołączone) na adres:
-
Sklep Biustyna ul. Katowicka 6, 41-902 Bytom
-
Dołącz formularz zwrotu (znajduje się w małej białej kopercie) z numerem konta, na które mają być przelane pieniądze za zwracany towar; prosimy o załączenie dowodu zakupu (paragon lub jego kopia) do formularza. Jeśli formularz zwrotu został zagubiony lub zniszczony można pobrać go tutaj: FORMULARZ ZWROTU
-
Zachowaj dowód nadania przesyłki
-
Nie przyjmujemy przesyłek „za pobraniem” ani przesyłek do odbioru w punkcie innym niż adres sklepu.
-
Po otrzymaniu przesyłki sprawdzamy stan zwracanego towaru i, jeśli nie ma zastrzeżeń co do stanu towaru, przelewamy pieniądze w sposób identyczny jak była dokonana wpłata lub na wskazane w formularzu konto; w przypadku płatności kartą pieniądze mogą zostać zwrócone na kartę, z której opłacono zamówienie. Polskie prawo przewiduje 14 dni kalendarzowych na zwrot pieniędzy, jednak zwyczajowo u nas jest to 1-3 dni robocze.
-
Jeśli produkt ze względu na ślady użytkowania lub uszkodzenie nie zostanie przyjęty jako zwrot poinformujemy Cię o tym mailowo lub telefonicznie i, jeśli nie zgadzasz się na obniżenie wypłaconej kwoty, w ciągu 7 dni odeślemy przesyłkę na nasz koszt.
REKLAMACJE
W przypadku stwierdzenia wady towaru prosimy o przesłanie reklamowanego towaru wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym, który można pobrać tutaj: FORMULARZ REKLAMACYJNY .
Towar przesłany do reklamacji ze względów higienicznych powinien być czysty. W przypadku przesłania rzeczy zabrudzonych, z wyraźnym zapachem potu, plamami z dezodorantów i potu, śladami brudu, reklamacja będzie odrzucona.